Tallinna kaubanduskeskuste seire

Kaardistame regulaarselt Tallinna kaubanduskeskuste turgu. Millised kaubanduskeskused on Tallinnas inimeste jaoks kõige tuntumad, kus eelkõige erinevaid sisseoste tehakse ja kus söömas käiakse?

Uuringus on kaetud järgmised teemad:
– kaubanduskeskuste ja kaubamajade ostukohtade spontaanne tuntus;
teenuste kasutamine kaubanduskeskustes;
– peamiste kaubagruppide (näiteks meeste-, naiste- ja lasteriided, jalatsid, kosmeetika- ja parfümeeriatooted, kodukaubad ja köögitarbed jne) ostjaskond ja ostmise sagedus;
– suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade positsioon kaubagruppides peamise ostukohana;
– kaubanduskeskustes asuvate toitlustuskohtade külastamine;
– suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade maineprofiil;
– suuremate kaubanduskeskuste ja kaubamajade kuvand hinna ja kvaliteedi osas.

Küsitleme iga kord telefoni teel ca 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat, valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Ülemiste keskus on jätkuvalt Tallinna populaarseim kaubanduskeskus

Anu Varblane

Anu Varblane

Uuringuekspert

+372 626 8540

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.