Toidubrändide uuring
Alates 2017. aastast läbiviidavas toidubrändide uuringus vaatame, millised toidu- ja joogibrändid on Eesti inimeste jaoks kõige meeldivamad. Uuring aitab mõista suundumusi ja anda sisendit ning tagasisidet brändi juhtimisele pikemas vaates.
Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– kuidas suhtub tarbija Sinu brändi, millisena see positsioneerub võrreldes 1) konkurentidega, 2) erinevates sihtrühmades ning 3) erinevate väärtushoiakutega inimeste seas;
– milliste toidu- ja joogibrändide puhul on meeldivus kasvamas, milliseid valitakse lemmikute hulka senisest vähem ning mis suunas liigub Sinu brändi meeldivus;
– millised on trendid tarbija lemmikbrändides valdkonniti;
Toidubrändide edetabeli väljaselgitamiseks paluti vastajail etteantud nimekirja (brändinimi koos logoga) alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat – valik tuli teha 100 brändi seast. Mais 2024 veebis läbi viidud uuringus osales 1034 inimest vanuses 15–74 aastat üle kogu Eesti.