Toidubrändide uuring

Alates 2017. aastast läbiviidavas toidubrändide uuringus vaatame, millised toidu- ja joogibrändid on Eesti inimeste jaoks kõige meeldivamad. Uuring aitab mõista suundumusi ja anda sisendit ning tagasisidet brändi juhtimisele pikemas vaates.

Ülevaates katame järgmisi teemasid:

– kuidas suhtub tarbija Sinu brändi, millisena see positsioneerub võrreldes 1) konkurentidega, 2) erinevates sihtrühmades ning 3) erinevate väärtushoiakutega inimeste seas;
– milliste toidu- ja joogibrändide puhul on meeldivus kasvamas, milliseid valitakse lemmikute hulka senisest vähem ning mis suunas liigub Sinu brändi meeldivus;
– millised on trendid tarbija lemmikbrändides valdkonniti;

Toidubrändide edetabeli väljaselgitamiseks paluti vastajail etteantud nimekirja (brändinimi koos logoga) alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat – valik tuli teha 100 brändi seast. Mais 2023 veebis läbi viidud uuringus osales 1094 inimest vanuses 15–74 aastat üle kogu Eesti.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Eesti inimeste lemmiktoidubrändide pingereas astuvad Kalevile kandadele liha- ja piimabrändid

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Uuringuekspert

+372 626 8539

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert, Kantar Emor

Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.