Brändide edetabel: meediabrändid

2023. aastal viisime juba neljandat korda läbi meediabrändide uuringu, kus selgitasime 81 Eesti meediabrändi seast välja Eesti inimeste lemmikud.

Uuringus on kaetud järgmised teemad:
– meediabrändide spontaanne tuntus;
– kõige meeldivamad meediabrändid, sh eelistused vastavalt sotsiaal-demorgaafilistele näitajatele (sugu, vanus, rahvus, elukoht, haridus, sissetulek);
– inimeste tagasiside meediabrändidele lahtistest kommentaaridest;
– meediabrändide usaldusväärsus inimeste silmis;
– meediabrändide eelistajate väärtussegmendid;
– võrdlus varasemate uuringutega.

Populaarseimate meediabrändide väljaselgitamiseks palusime vastajail etteantud nimekirja alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat – valik tuli teha 81 nimetuse seast. Viimase uuringu viisime läbi veebis maikuus 2023 ja selles osales 1094 inimest vanuses 15–74 aastat. Valim on esinduslik Eesti elanikkonna suhtes.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Eesti tuntuim meediabränd on Postimees, kuid armastatuim ETV
Eesti elanike armastatuim meediabränd on ETV

Aivar Voog

Aivar Voog

Kantar Emori ärisuuna juht

+372 626 8538

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.