Lojaalsusprogrammide atraktiivsus

Lisaks olemasolevate kliendisuhete hoidmisele ja tugevdamisele aitavad need ka meelitada ligi potentsiaalseid uusi kliente. Millised lojaalsusprogrammid on Eesti elanikele kõige atraktiivsemad?

Kaardistame erinevate püsikliendiprogrammide tuntuse, kasutamise ja kasutuse kaalumise ning hinnangud Eesti elanike seas. Rahulolu ja eeliste tajumise hinnangute alusel kujuneb Eesti lojaalsusprogrammide edetabel.

2023. aasta uuringus olid kaetud järgmised teemad:
– püsikliendiprogrammide pingerida;
– hoiakud, eelistused, kasutuse kaalumine lojaalsusprogrammide puhul aastail 2018-2023;
– programmide tugevus, eelised võrreldes konkurentidega, loojalsusprogrammide tugevuse indeks;
– inimeste üldised hoiakud ja eelistused;
– püsikliendiprogrammide rakenduste kasutamine;
– püsikliendiprogrammide kohta käivate reklaamide märkamine.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Boonusraha kogumine on Eesti elanike jaoks kõige olulisem kliendikaardi hüve

 

Katariina Mäll

Katariina Mäll

Uuringuspetsialist

+372 626 8550

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert, Kantar Emor

Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.