Lojaalsusprogrammide atraktiivsus

Lisaks olemasolevate kliendisuhete hoidmisele ja tugevdamisele aitavad need ka meelitada ligi potentsiaalseid uusi kliente. Millised lojaalsusprogrammid on Eesti elanikele kõige atraktiivsemad?

Kaardistame erinevate püsikliendiprogrammide tuntuse, kasutamise ja kasutuse kaalumise ning hinnangud Eesti elanike seas. Rahulolu ja eeliste tajumise hinnangute alusel kujuneb Eesti lojaalsusprogrammide edetabel.

Uuringus on kaetud järgmised teemad:
– püsikliendiprogrammide pingerida;
– hoiakud, eelistused, kasutuse kaalumine lojaalsusprogrammide puhul alates 2018. aastast kuni praeguseni;
– programmide tugevus, eelised võrreldes konkurentidega, loojalsusprogrammide tugevuse indeks;
– inimeste üldised hoiakud ja eelistused;
– püsikliendiprogrammide rakenduste kasutamine;
– püsikliendiprogrammide kohta käivate reklaamide märkamine.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Tarbijad soovivad aina enam püsikliendina tuvastamist nutitelefoni abil
Boonusraha kogumine on Eesti elanike jaoks kõige olulisem kliendikaardi hüve

 

Katariina Mäll

Katariina Mäll

Uuringuspetsialist

+372 626 8550

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.