Tööandjate maine uuring

Kantar Emor viib igal kevadel läbi tööandjate maine uuringut, kus palgatöötajatel ja tudengitel palutakse panna pingeritta suuremad tööandjad. Kas soovid saada tagasisidet oma ettevõttele ja teada, mida töötajatele pakkuda, et olla atraktiivsem tööandja?

Eesti erinevate sektorite ja suurimate tööandjate edetabel ning parimate tööandjate maineprofiil annab hea ülevaate tööturu trendidest ja dünaamikast. Uuring on personalijuhtidele ja -spetsialistidele kasulikuks tööriistaks.

Uuring katab järgmisi teemasid:
– töötajate ja tudengite ootused tööandjate suhtes,
eelistatud tööandjad Eestis,
– tööandja emotsionaalse kuvandi kaardistus.

2023. aasta uuringus olid kaetud järgmised ettevõtted:

A. Le Coq | ABB | Alexela Group | Bolt | Circle K | Cleveron | Coop poed | Coop Pank | Eesti Energia | Eesti Raudtee | Elektrilevi | Elisa | Ergo Kindlustus | Ericsson | Forus | G4S | IF Kindlustus | Lennuliiklusteenindus | LHV | Lidl | Luminor | Maag Grupp | Maxima | Merko Ehitus | Nordecon | Nordica | Olerex | Omniva | Orkla Eesti | Paulig | Pipedrive | Prisma | Radisson Hotel Group | Riigimetsa Majandamise Keskus | Rimi | Saku Õlletehas | SEB Pank | Selver | Skype/Microsoft | Stora Enso | Swedbank | Tallink | Tallinna Lennujaam | Tallinna Sadam | Tallinna Vesi | Tele2 | Telia | Viking Line | Viru Keemia Grupp | Wise

2023. aasta märtsis–aprillis toimus uuring juba 18. korda, sellele vastas 1818 töötavat inimest ja 912 majanduse, juhtimise, loodusteaduste ning tehniliste erialade tudengit. Uuring viidi läbi veebis.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Töötavad inimesed hindavad parimaks tööandjaks Eesti Energiat, tudengid LHVd

Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert

+372 626 8534

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.