NPS Benchmark soovitusindeks

NPS (net promoter score) soovitusindeksi uuring kaardistab, kuivõrd soovitaksid inimesed erinevaid ettevõtteid, mille teenindusega nad on viimasel ajal kokku puutunud, oma sõpradele ja tuttavatele. Kas tahad teada, kuidas positsioneerub seal Sinu ettevõte võrreldes konkurentide ja teenindustippudega?

Saadav NPS soovitushinnang aitab mõista, kuidas Sinu ettevõtte pakutav teenus ja teenindus kliendile päriselt korda lähevad.

Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– ettevõtete ja sektorite pingeread,
– võrdlus varasemate aastatega (2017-2024),
– eraldi pingerida teeninduskogemusest veebikanalites,
– Sinu ettevõtte ja põhikonkurentide klientide spontaansed kommentaarid teeninduskogemuse kohta.

Kantar Emor viis viimase uuringu läbi veebis  perioodil 28.02.–14.03.2024 ja selles osales 2116 Eesti elanikku vanuses 15–74 eluaastat.

2024. aasta uuringus on kaetud järgmised ettevõtted:

Coop | Maxima | Prisma | Rimi | Selver | Lidl | Apollo | Rahva Raamat | Apotheka | BENU apteek | Euroapteek | Südameapteek | Alexela | Neste | Olerex | Circle K | Terminal | Elisa | STV | Tele2 | Telia | Bigbank | LHV Pank | Luminor | SEB | Swedbank | Coop Pank |ERGO | If | PZU| Salva | Seesam | Swedbank P&C Kindlustus | BTA Kindlustus | Gjensidige | Elektrilevi | Eesti Energia | Eesti Gaas | Tallinna Vesi | Alexela | Elektrum | 200 Energia | Utilitas | Viru Keemia Grupp | Apollo Kino | Cinamon | Artis | Omniva | Smartpost Itella | DPD | Tallink | Eckerö Line | Viking Line | Elron | LuxExpress | Taisto | GoBus | Hansa Liinid | MK Autobuss | Confido | Synlab | Medicum | City Tervisekliinik | Qvalitas | Fertlitas | Medita | Holm | Inbank | TFbank | Esto | Compensa | Iizi

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Eesti elanike hinnatuimate ettevõtete TOP3 moodustavad kino, tankla ja bussiettevõte
Parimat teeninduskogemust veebis pakuvad pangad ja apteegid

Kaisa Esko

Kaisa Esko

Uuringuekspert

+372 626 8542

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.