NPS Benchmark soovitusindeks

NPS (net promoter score) soovitusindeksi uuring kaardistab, kuivõrd soovitaksid inimesed erinevaid ettevõtteid, mille teenindusega nad on viimasel ajal kokku puutunud, oma sõpradele ja tuttavatele. Kas tahad teada, kuidas positsioneerub seal Sinu ettevõte võrreldes konkurentide ja teenindustippudega?

Saadav NPS soovitushinnang aitab mõista, kuidas Sinu ettevõtte pakutav teenus ja teenindus kliendile päriselt korda lähevad.

Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– ettevõtete ja sektorite pingeread,
– võrdlus varasemate aastatega (2017-2024),
– eraldi pingerida teeninduskogemusest veebikanalites,
– Sinu ettevõtte ja põhikonkurentide klientide spontaansed kommentaarid teeninduskogemuse kohta.

Uuring toimub veebis veebruaris 2024 ja selles osaleb ca 2000 Eesti elanikku vanuses 15–74 eluaastat.

2024. aasta uuringus on kaetud järgmised ettevõtted:

Coop | Maxima | Prisma | Rimi | Selver | Lidl | Apollo | Rahva Raamat | Apotheka | BENU apteek | Euroapteek | Südameapteek | Alexela | Neste | Olerex | Circle K | Terminal | Elisa | STV | Tele2 | Telia | Bigbank | LHV Pank | Luminor | SEB | Swedbank | Coop Pank |ERGO | If | PZU| Salva | Seesam | Swedbank P&C Kindlustus | BTA Kindlustus | Gjensidige | Elektrilevi | Eesti Energia | Eesti Gaas | Tallinna Vesi | Alexela | Elektrum | 200 Energia | Utilitas | Viru Keemia Grupp | Apollo Kino | Cinamon | Artis | Omniva | Smartpost Itella | DPD | Tallink | Eckerö Line | Viking Line | Elron | LuxExpress | Taisto | GoBus | Hansa Liinid | MK Autobuss | Confido | Synlab | Medicum | City Tervisekliinik | Qvalitas | Fertlitas | Medita | Holm | Inbank | TFbank | Esto | Compensa | Iizi

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Enim hinnatakse kinode ja raamatupoodide teenindust
Parimat teeninduskogemust veebis pakuvad pangad ja apteegid

Kaisa Esko

Kaisa Esko

Uuringuekspert

+372 626 8542

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.