Rohekuvand 2024

Kõige rohelisema mõtteviisiga brändide edetabel 2024 on

trendiuuring, mille tulemusel selgub:
– kui oluline on Eesti elanike jaoks keskkonnasõbralikkus,
– millised brändid esindavad eestimaalaste arvates kõige paremini rohelist mõtteviisi,
– muutused võrreldes varasemate uuringutega (2022, 2023).

Uuringuekspert Katrin Männaste tutvustab uuringut videos:
Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka
Uudis 2024. aasta uuringu tulemustest

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Uuringuekspert

+372 626 8539

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.