Rohekuvand 2024

Kõige rohelisema mõtteviisiga brändide edetabel 2024 on

trendiuuring, mille tulemusel selgub:
– kui oluline on Eesti elanike jaoks keskkonnasõbralikkus,
– millised brändid esindavad eestimaalaste arvates kõige paremini rohelist mõtteviisi,
– muutused võrreldes varasemate uuringutega (2022, 2023).

Uuringuekspert Katrin Männaste tutvustab uuringut videos:
Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka
Uudis 2024. aasta uuringu tulemustest

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Uuringuekspert

+372 626 8539

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.