Kindlustusbrändide trendiuuring
Milliseid kindlustustooteid Eesti elanikud kasutavad ning milliseid kindlustusettevõtteid teatakse enim? Kantar Emor viis 2024. aastal esmakordselt läbi kindlustusbrändide trendiuuringu, mis on kindlustusettevõtetele toeks turundus- ja kommunikatsiooniotsuste tegemisel.
Tänavu mõõdeti 18 kindlustusettevõtet ja 16 kindlustustoodet.
Uuring katab järgmisi teemasid:
– kindlustustoodete kasutus,
– kokkupuude kindlustusettevõtetega,
– kindlustusbrändide seostamine kindlustustoodetega,
– kindlustusseltside tuntus,
– kindlustusseltside kuvand;
– kriteeriumid kindlustusbrändide valikul.
Kantar Emor viis uuringu läbi veebis perioodil 11.04.–18.04.2024 ja selles osales 1102 Eesti elanikku vanuses 18+.
Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.
Loe ka:
– Kindlustustoodetest kaalutakse enim elu- ja reisikindlustuse soetamist