Kinnisvaraarendajate tuntus ja seire

Mis on kodu osta plaanivate inimeste vajadused ja soovid, millised on uusarenduste koduomanike senine kasutuskogemus ning kuivõrd tuntud ja hinnatud on kinnisvaraarendajate brändid, oleme uurinud juba 2017. aastast. See uuring aitab arendajatel paremini mõista klientide vajadusi ja eelistusi Tallinna ning selle lähiümbruse kinnisvaraturul.

Uuringul on kaks sihtrühma: Tallinna või selle lähiümbruse uusarendustesse kodu osta kavatsevad 25-65-aastased Eesti elanikud ning samas piirkonnas hiljutise koduostu kogemusega inimesed.

Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– uue kodu ostjate soovid ning kriteeriumid, mille alusel ostuotsus tehakse,
– piirkonna eelistused,
– korteri ostu motiivid ja ootused kinnisvara hindade osas,
– kliendikogemus nende puhul, kes hiljuti ostsid kodu uusarenduses,
– arendajate tuntus ja maine.

Oktoobris 2023 veebi teel läbi viidud uuringus osales 430 inimest.

2023. aasta uuringus olid kaetud järgmised ettevõtted:
Merko, Endover, Liven, Bonava, YIT Eesti, Arco Vara, Kaamos, Hepsor, Astlanda, Invego, Nordecon, Fund Ehitus, Oma Ehitaja, Pind Kinnisvara, Pro Kapital, Domus Kinnisvara, Uus Maa, 1Partner, Hausers Grupp, Metro Capital, Triple Net Capital, Everaus, Mitt&Perlebach, Scandium, LVM Kinnisvara, Rand&Tuulberg, Avalon, Novira Capital

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Uue kodu ostmisel jälgitakse eelkõige hinda, kommunaalkulusid ja planeeringut

Mari-Ann Ploom

Mari-Ann Ploom

Uuringuekspert

+372 626 8436

Margo Veskimägi

Balti regiooni juht, Kantar Emor

On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.