Osale veebiseminaril “Media Reactions 2025: your guide to the media landscape”
12.09.2025
12.09.2025
Rahvusvahelise Kantari tunniajasel tasuta veebiseminaril tutvustatakse värskeid leide 2025. aasta uuringust, mis viidi läbi 21 000 tarbija ja 1000 turundaja seas üle maailma. See on ainus reklaamiplatvormide edetabel, mis aitab mõista nii tarbijate kui ka turundajate tajusid ning annab tööriistad õigete meediavalikute tegemiseks. Seminari viivad läbi Jane Ostler, Gonca Bubani ja Polly Wyn Jones Kantarist.
Veebiseminaril saad teada
– kuidas tarbijad ja turundajad tajuvad erinevaid reklaamiplatvorme,
– tarbijate eelistatuimate meediakanalite ja -brändide järjestusest,
– kuidas on meediakanalite ja -brändide tajumine ajas muutunud.
Veebiseminar toimub teisipäeval, 23. septembril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin). Isegi, kui kumbki aeg ei peaks sobima, tasub registreerida, sest siis saate ligipääsu veebiseminari salvestusele.
Allikas: Kantar
Loe ka:
– 5 viisi, kuidas turundajad saavad tänavu edu saavutada
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.