Raadioauditooriumi ülevaade 2017. aasta talvel
28.03.2017
28.03.2017
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud talveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 27 minutit päevas. Võrreldes sügisega kuulati raadiot päevas 1 minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 38 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 4 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 293 000 | 28,8 |
2 | Sky Plus | 236 000 | 23,2 |
3 | Star FM | 215 000 | 21,2 |
4 | Raadio Elmar | 201 000 | 19,7 |
5 | Retro FM | 159 000 | 15,6 |
6 | Raadio Kuku | 138 000 | 13,6 |
7 | Raadio 2 | 122 000 | 12,0 |
8 | MyHits | 71 000 | 7,0 |
9 | Power Hit Radio | 69 000 | 6,8 |
10 | Klassikaraadio | 39 000 | 3,8 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 30.11.2016–28.02.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 128 000 | 12,6 |
2 | Raadio 4 | 124 000 | 12,2 |
3 | Sky Raadio | 113 000 | 11,1 |
4 | Narodnoje Radio | 95 000 | 9,4 |
5 | Jumor FM | 62 000 | 6,1 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 30.11.2016–28.02.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.