Raadioauditooriumi ülevaade 2016. aasta talvel
08.04.2016
08.04.2016
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud talveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 30 minutit päevas. Võrreldes eelmise aasta sügisega kuulati raadiot päevas 14 minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 50 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 2 tundi ja 48 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 275 000 | 26,9 |
2 | Sky Plus | 218 000 | 21,4 |
3 | Raadio Elmar | 212 000 | 20,7 |
4 | Star FM | 182 000 | 17,9 |
5 | Retro FM | 138 000 | 13,5 |
6 | Raadio Kuku | 137 000 | 13,5 |
7 | Raadio 2 | 110 000 | 10,8 |
8 | Raadio Uuno | 77 000 | 7,5 |
9 | Power Hit Radio | 72 000 | 7,1 |
10 | Energy FM | 43 000 | 4,2 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 02.12.2015–01.03.2016
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 145 000 | 14,2 |
2 | Russkoje Radio | 137 000 | 13,4 |
3 | Sky Raadio | 103 000 | 10,0 |
4 | Narodnoje Radio | 96 000 | 9,4 |
5 | Jumor FM | 53 000 | 5,2 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 02.12.2015–01.03.2016
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.