TRI*M HiPO

Edukamaks sisejõul

Edukatel ettevõtetel on töötajastrateegiad, mis on enamat töötajate rahulolust ja pühendumusest. Äriliselt edukad ettevõtted keskenduvad oma organisatsiooni toimimise tervikpildile ja loovad nii positiivseid hetki töötajatele ja klientidele.

TRI*M HiPO (High Performance Organisation) on teie ettevõtte edu toetav teadmistepõhine raamistik. See hindab teie organisatsiooni toimivust ja tuvastab teie organisatsiooni tugevad küljed ja suuremat tähelepanu vajavad  valdkonnad.

TRI*M HiPO annab vastused küsimustele:
  • Kas töötajad on kaasatud ja kuidas nende kaasatust suurendada?
  • Kas töötajad toimivad vastavuses strateegia ja eesmärkidega?
  • Kui tugev on  ettevõtte juhtimine?
  • Kuhu peaksite esmajärjekorras panustama saamaks tõhusalt toimivaks organisatsiooniks?
TRI*M HiPO kasud:
  • Annab ülevaate teie ettevõtte tulemuslikkusest ja selged soovitused edasisteks valikuteks ning tegevusteks.
  • Terviklik hinnang töötajate kaasamisele, juhtimiskvaliteedile, strateegia ja eesmärkide vastavusse viimisele ja organisatsioonilisele suutlikkusele teie organisatsioonis.
  • Annab mõõdikud ehk KPI-d, mida saab kasutada motivatsiooniplaanides ning mis on seotud finants- ja kliendialaste meetmetega.
  • Tugineb enam kui 20aastasele töötajate uuringute üleilmsele kogemuste ja üle 3 miljoni intervjuuga andmebaasile.

 

Mari-Liis Eensalu

Mari-Liis Eensalu

Juhtekspert

+372 626 8534

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.