TNS Emor: Ülemiste ja Rocca al Mare on parimad
21.10.2015
21.10.2015
Kui eelnevate aastate uuringutes on olnud Tallinna tööstuskaupade ostukohtade kindel liider Rocca al Mare Keskus, siis täna on siin võrdselt parimad Ülemiste ja Rocca al Mare keskus. Tegemist on maineliidritega, mis eristuvad oma laia kaubavaliku, meeldiva ostukeskkonna, tuntud kaubamärkide, heade söögikohtade ja kogu pere ostukohtadena. Ülemiste keskuse tõusu tegi võimalikuks eelmisel aastal toimunud ulatuslik ümberehitus, millega lisandus keskusele oluliselt kaubanduspinda. Teise liidri, Rocca al Mare positsioon on tagasi 2013. aasta tasemel.
Kui Ülemiste keskuse maine tugevusteks Rocca al Mare ees on lai spordi- ja vabaajakaupade ning meesteriiete valik, siis Rocca al Mare maine tugevusteks on head parkimisvõimalused, hea transpordiühendus, mugavus ja sõbralikkus ning kaupade kerge leitavus. Ülemiste keskus on elanike hinnangutele tuginedes täna kõige moodsam ja eristuvam tööstuskaupade ostukoht Tallinnas.
Kaubanduskeskuste TOP 5 | Parim tööstuskaupade ostukoht Tallinnas | ||
2015. a | 2014. a | 2013. a | |
Ülemiste keskus | 26% | 17% | 18% |
Rocca al Mare Keskus | 25% | 28% | 25% |
Kristiine Keskus | 15% | 16% | 15% |
Järve Keskus | 9% | 8% | 9% |
Tallinna Kaubamaja koos Viru Keskusega | 8% | 10% | 9% |
Uuringu käigus küsitleti 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring viidi läbi august-september 2015 telefoniintervjuudena.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.