Joel Volkov hindab oma töös strateegilist ja stabiilset koostööd
20.02.2025
20.02.2025
Volkov, kes on hariduselt arhitekt, jõudis reklaamimaailma juhuse tahtel. Ta hindab töö vaheldusrikkust, mis pakub nii põnevust kui ka väljakutseid.
Oma ametis väärtustab Volkov strateegilist ja head koostööd. Kliendi puhul peab ta oluliseks eesmärke, püsivaid partnereid ja seisukohti ning stabiilset nägemust. “Ma tahan tulemusi saada, ma tahan selgeks saada, kuidas nemad töötavad ja kuidas mina töötan,” räägib ta. Volkov selgitab, et just nii saab agentuur kokku panna kliendi jaoks parimad partnerid ja sellised süsteemid toimivad.
Volkov nendib, et kui klient teeb koostööd mitme erinevat agentuuriga, tuleks neid hallata ühes inforuumis. “Kaks korda aastas vähemalt istutakse koos, räägitakse, mis on plaanid, räägitakse täpselt läbi, et kõik agentuurid teaksid arvestada oma tööjaotust ja perspektiivis ülesandeid, mis neil tulevad,” selgitab ta. Volkovi hinnangul on sellises olukorras oluline moraalne otsus, et agentuurid ei tõmba üksteiselt vaipa alt. Ta lisab, et kui pikk plaan on kõigile selge, saab vältida olukorda, kus tulemus pole kliendi jaoks ootuspärane.
Oma tööle läheneb Volkov metoodiliselt. Olulisel kohal on tema jaoks taustainformatsiooni ja andmete kogumine, et aru saada brändist ja sihtrühmast. Säärase mõtteviisi tagamaaks peab ta just oma arhitektiharidust. Ta toob võrdluseks maja planeerimise, milleks tuleb pikalt andmeid koguda enne, kui saab päriselt looma hakata. “Meie peame oma töös samamoodi vaatama kõigepealt päris kaugelt asjadele otsa. Kas sellel ettevõttel on nende ambitsioonidega mingisugune potentsiaal üldse jõuda kuhugi,” räägib Volkov.
Ta usub, et töö eest tuleb küsida tasu piisavalt, et endal tekiks kohustus areneda. “Kui sa oskad ennast hinnata, sul on kogemust ja head inimesed ning sa küsid reaalselt raha selle eest, siis ootused on märksa kõrgemad kliendil ja sul endal tekib vastutus selle töö eest,” selgitab ta. Volkov väärtustab enesearengut ja usub, et iga agentuur peaks end aeg-ajalt arendama. Ta hindab aja ja raha panustamist sellesse, et ettevõte saaks ennast koolitada, õppida uusi tööriistu ning teha selgeks uued trendid, mis on ennast juba sisse seadnud.
Volkov selgitab, et ettevõtet luues võetakse tööle andekad inimesed, kuid piiratud koguses, sest see võib olla põhjendamatu kulu. Tema hinnangul toimib see esimesed paar aastat, aga nad vaatavad maailma ainult ümber selle brändi. “Neil ei ole kedagi, kes utsitaks neid erakordseid asju tegema, sest neil pole loovjuhtimise funktsiooni sees,” räägib Volkov. Sellepärast usub ta just koostöösse teiste spetsialistidega, mitte pelgalt majasisesesse toimetamisse.
Vaata lähemalt juba siit (vt ka Spotify ja Apple Podcasts):
Mullu novembris startis turunduspraktikate taskuhäälingu “Point” lisasaade “Point+”, kus on igal nädalal fookuses teema, mida kommenteerib valdkonna ekspert.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.