Tutvu meie veebruari uudiskirjaga
07.02.2025
07.02.2025
✨ meie värskest uuringust, mis kaardistab Eesti elanike meelest rohemeelse kuvandiga brändid;
✨ kuidas suhestuda z-põlvkonnaga;
✨ millised on tänavused reklaamituru trendid;
✨ mis vahe on veebi- ja telefoniküsitlusel;
✨ kutse Kantari tasuta veebiseminarile “GrowthFinder: Winning in the moments that matter”, kus vaadatakse, kuidas tuua oma bränd esile hetkedel, kui tarbija teeb oma ostuotsuseid.
Tahad trendidega kursis olla ja soovid märtsi uudiskirja juba oma e-postkasti saada? Liitu uudiskirjaga siin.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.