Tutvu meie veebruari uudiskirjaga
07.02.2025
07.02.2025
✨ meie värskest uuringust, mis kaardistab Eesti elanike meelest rohemeelse kuvandiga brändid;
✨ kuidas suhestuda z-põlvkonnaga;
✨ millised on tänavused reklaamituru trendid;
✨ mis vahe on veebi- ja telefoniküsitlusel;
✨ kutse Kantari tasuta veebiseminarile “GrowthFinder: Winning in the moments that matter”, kus vaadatakse, kuidas tuua oma bränd esile hetkedel, kui tarbija teeb oma ostuotsuseid.
Tahad trendidega kursis olla ja soovid märtsi uudiskirja juba oma e-postkasti saada? Liitu uudiskirjaga siin.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.