Osale veebiseminaril targa meediastrateegia loomisest
26.02.2025
26.02.2025
Milline meediastrateegia annab Su brändile konkurentsieelise? Kuidas tagada, et meediakulutused aitaksid kaasa brändi kasvule? Kuidas oma kampaaniaga silma paista? Nendest teemadest räägitakse 27. veebruaril lähemalt tasuta veebiseminaril “The Future of Measurement: Create Meaningful Difference to Drive Brand Growth”.
Seminari viivad läbi Duncan Southgate Kantarist, Helen Zhang LinkedInist ja Pascal Nguyen Coachist. Seminar toimub neljapäeval, 27. veebruaril Eesti aja järgi kl 19.00. Registreeri ja saa lähemat infot siin.
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.