Osale veebiseminaril targa meediastrateegia loomisest
26.02.2025
26.02.2025
Milline meediastrateegia annab Su brändile konkurentsieelise? Kuidas tagada, et meediakulutused aitaksid kaasa brändi kasvule? Kuidas oma kampaaniaga silma paista? Nendest teemadest räägitakse 27. veebruaril lähemalt tasuta veebiseminaril “The Future of Measurement: Create Meaningful Difference to Drive Brand Growth”.
Seminari viivad läbi Duncan Southgate Kantarist, Helen Zhang LinkedInist ja Pascal Nguyen Coachist. Seminar toimub neljapäeval, 27. veebruaril Eesti aja järgi kl 19.00. Registreeri ja saa lähemat infot siin.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.