Raadioauditooriumi ülevaade 2015. aasta kevadel
15.07.2015
15.07.2015
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud kevadperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 39 minutit päevas. Võrreldes talvega kuulati raadiot päevas nelja minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 45 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 27 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (tuh) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 284 | 27,6 |
2 | Sky Plus | 265 | 25,8 |
3 | Raadio Elmar | 212 | 20,7 |
4 | Star FM | 202 | 19,7 |
5 | Retro FM | 146 | 14,2 |
6 | Raadio Kuku | 120 | 11,7 |
7 | Raadio 2 | 118 | 11,5 |
8 | Power Hit Radio | 108 | 10,5 |
9 | Raadio Uuno | 103 | 10 |
10 | Energy FM | 64 | 6,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 04.03.2015–02.06.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Saade | Kuulajaid (tuh) | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 148 | 14,4 |
2 | Raadio 4 | 145 | 14,1 |
3 | Narodnoje Radio | 113 | 11 |
4 | Sky Raadio | 106 | 10,3 |
5 | DFM | 44 | 4,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 04.03.2015–02.06.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.