Uuringukool: kuidas mõõta brändi edu?
11.11.2024
11.11.2024
„Meie kogemus ütleb, et kaks näitajat, mille jälgimist kindlasti saab brändi kasvuvankri ette rakendada, on brändi tuntus (just avatud küsimusega hinnatuna ehk spontaanne tuntus) ja brändi tajutud väärtus (brand value, power, mental availability jne),“ lausub Katrin
Koos kooli algusega tulime välja Kantar Emori uuringukooliga, kus jagame põnevaid infoampse uuringumaailmast. Hoia silm peal meie uuringukooli lehel, kuhu koondame kõik episoodid.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.