Osale veebiseminaril “Navigating Brand Growth: Build Difference in 2025”
14.11.2024
14.11.2024
Seminari viivad läbi Chris Petranto, Piers Lindsay-Taylor ja Cynthia Vega Kantarist.
Veebiseminaril saad teada
– millised valikud võivad aidata suurendada brändi müüki ja nõudlust selle järele;
– kuidas teha tõenduspõhiseid valikuid, kasutades “mis siis kui” stsenaariume;
– kasutusjuhtumid erinevates valdkondades Kantar BrandStructuresi abil;
– CMO perspektiiv:
Seminar toimub neljapäeval, 14. novembril Eesti aja järgi kl 16.00-16.45. Registreeri ja saa lähemat infot siin.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.