Uuringukool: kuidas on brändi väärtus seotud selle kasutamisega?
02.12.2024
02.12.2024
Kui tuua näide rahvusvahelistest brändidest, siis Kantar BrandZ edetabelis maailma väärtuslikem bränd Apple toetub oma strateegias pigem brändi-, konkurent Samsung aga turujõule. Mis neil täpselt vahet on, vaata videost.
Koos kooli algusega tulime välja Kantar Emori uuringukooliga, kus jagame põnevaid infoampse uuringumaailmast. Hoia silm peal meie uuringukooli lehel, kuhu koondame kõik episoodid.
Loe ka:
– Uuringukool: kuidas mõõta brändi edu?
– Millised on maailma väärtuslikemad brändid?
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.