Osale veebiseminaril, kus selguvad parimad reklaamid üle maailma
19.03.2025
19.03.2025
Juba kuus aastat on Kantar tunnustanud reklaame, mis ei paista silma ainult loovusega, vaid ka mõjutavad ja puudutavad inimesi. Eriti meeldejäävad on need kampaaniad, mis tekitavad siiraid emotsioone ja panevad kaasa elama. Just inimlik puudutus toob brändidele pikaajalise edu. Veebiseminaril tutvustatakse 2024. aasta parimaid reklaame üle maailma ja jagatakse praktilisi nõuandeid, kuidas tarbijatega tehisaru ajastul mõjusalt suhelda. Sel aastal on külas ka auhinnatud reklaamide loojad, kes avavad oma võidutööde ideede tagamaid.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Jane Ostler, Polly Wyn Jones, Ecem Erdem ja Vera Sidlova Kantarist. Seminar toimub kolmapäeval, 9. aprillil Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).
Loe ka:
– Kantar Media reklaamituru trendid 2025
– Eesti ettevõtete turunduseelarvetest pea poole moodustab meediareklaam
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.