Vikerraadio, Elmar ja Sky Plus: kuulatuimad raadiojaamad esimesel poolaastal
06.08.2025
06.08.2025
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine : 1 tund ja 56 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 21 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 7 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 4 minutit päevas. 40 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 5 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 20 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 7 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 107 000 | 10,0 |
2 | Raadio Elmar | 78 000 | 7,3 |
3 | Sky Plus | 55 000 | 5,1 |
4 | Retro FM | 50 000 | 4,7 |
5 | Star FM | 48 000 | 4,5 |
6 | Raadio Kuku | 39 000 | 3,6 |
7 | Raadio 4 | 35 000 | 3,3 |
8 | MyHits | 33 000 | 3,1 |
9 | Rock FM | 31 000 | 2,9 |
10 | Raadio 2 | 22 000 | 2,1 |
11 | Relax FM | 20 000 | 1,9 |
12 | Sky Raadio | 17 000 | 1,6 |
13 | Super Radio | 13 000 | 1,2 |
14 | Radio Maximum | 12 000 | 1,1 |
15 | Power Hit Radio | 11 000 | 1,0 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2025–30.06.2025
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.