Vikerraadio, Elmar ja Sky Plus: kuulatuimad raadiojaamad esimesel poolaastal
06.08.2025
06.08.2025
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine : 1 tund ja 56 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 21 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 7 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 4 minutit päevas. 40 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 5 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 20 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 7 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 107 000 | 10,0 |
2 | Raadio Elmar | 78 000 | 7,3 |
3 | Sky Plus | 55 000 | 5,1 |
4 | Retro FM | 50 000 | 4,7 |
5 | Star FM | 48 000 | 4,5 |
6 | Raadio Kuku | 39 000 | 3,6 |
7 | Raadio 4 | 35 000 | 3,3 |
8 | MyHits | 33 000 | 3,1 |
9 | Rock FM | 31 000 | 2,9 |
10 | Raadio 2 | 22 000 | 2,1 |
11 | Relax FM | 20 000 | 1,9 |
12 | Sky Raadio | 17 000 | 1,6 |
13 | Super Radio | 13 000 | 1,2 |
14 | Radio Maximum | 12 000 | 1,1 |
15 | Power Hit Radio | 11 000 | 1,0 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2025–30.06.2025
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.