TÜ Kliinikumi ja Synlabi hinnatakse kõige meeldivamateks meditsiinibrändideks
18.08.2025
18.08.2025
“Tartu Ülikooli Kliinikum on inimeste seas väga laialdaselt tuntud. Seotus teadustööga ning Tartu Ülikooliga kinnistab brändi kuvandit ka nende seas, kes isiklikult selle teenuseid ei ole kasutanud,” rääkis Kantar Emori uuringuekspert Kaisa Esko.
Tallinnas tegutsevatest haiglatest on tugevaima kuvandiga Põhja-Eesti Regionaalhaigla. Kõrge tuntuse ja kuvandiga meditsiiniasutustest paistab silma ka Confido.
Uuringus vaadati ka inimeste hoiakuid erinevates tervishoiuga seotud küsimustes. Näiteks märkis 42% vastanutest, et nad on arsti suhtes valivad ja loevad teiste patsientide tagasisidet vastava arsti kohta. Mõnevõrra vähem (37%) inimesi aga märkis, et usaldavad kõiki arste ja broneerivad võimaluse korral visiidi ükskõik millise vaba ajaga arsti juurde.
„Kuigi üldiselt väljendavad Eesti elanikud uuringutes ebakindlust praeguse majandusliku olukorra üle, on mõnevõrra kasvanud nende osakaal, kes on valmis arstivisiidi eest maksma. Tervist väärtustatakse nii palju, et vajadusel ollakse valmis mujalt kokku hoidma,“ lausus Kaisa Esko. Möödunud aastal märkis 25% vastanutest, et on valmis kiiresti arsti juurde pääsemiseks visiidi eest maksma. Tänavu oli neid juba 31%.
Viime meditsiinibrändide uuringut läbi igal aastal. Selles kaardistatakse haiglate ja kliinikute kuvandit ning inimeste üldisi hoiakuid seoses tervishoiuga. Tänavu viidi uuring läbi veebi teel 12. juunist 19. juunini, selles osales 1131 Eesti elanikku vanuses 16-74 aastat. Valim on esinduslik samas vanuses Eesti elanikkonna suhtes.
Loe ka:
– Saatekirja EMOsse saamiseks peab heaks mõtteks vaid 22% inimestest
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.