Osale veebiseminaril, kus räägitakse brändide jaoks oluliste mõõdikute monitoorimisest
27.08.2025
27.08.2025
Kas kardad teha mõõtmisel muudatusi, sest ei taha rikkuda senist trendijoont? Või pelgad hoopis uue uuringupartneri poole pöörduda?
Veebiseminaril räägitakse, kuidas säilitada olulisim, ent muuta küsitlused targemaks, inimlikumaks ja ajakohasemaks. Õpid ära tundma kitsaskohti ning saad praktilisi nippe.
Jutuks tulevad järgmised teemad:
– Kuidas märgata, et mõõdikute monitoorimine vajaks uuendust?
– Millised on selles vallas levinuimad probleemid ja kuidas neid lahendada?
– Kuidas tuvastada kitsaskohad oma praeguse küsitluse disainis? Kuidas neid lahendada nutika ning vastajakeskse lähenemisega, mis arvestab, kuidas inimesed täna tegelikult vastavad?
Inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägib Steve Wigmore Kantarist. Seminar toimub neljapäeval, 18. septembril Eesti aja järgi kl 18.00-18.45 (registreeri siin).
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.