FeedbackForest – terviklahendus andmete kogumiseks ja edastuseks

FeedbackForest – terviklahendus andmete kogumiseks ja edastuseks

FeedbackForest on terviklik andmekogumis- ja tulemuste edastuse süsteem, mis võimaldab andmeid kiirelt ja efektiivselt koguda, analüüsida ja tulemused teile selgelt edastada.

Meie platvorm on ühtviisi sobilik nii klienditagasiside kogumiseks kui ka töötajakogemuse kaardistuseks. FeedbackForestit kasutatakse lihtsamate väikeuuringute, aga ka äärmiselt komplekssete, eri riike ja paljusid kokkupuutepunkte hõlmavates uuringutes.

FeedbackForest on seni kasutusel olnud TNSMyClienti tarkvaralahenduse edasiarendus, mille on välja töötanud Kantar Emori arendusmeeskond Eestis ning seda on järjepidevalt arendatud üle 15 aasta. Uuendatud aruandluskeskkond on modernsem ja kasutajasõbralikum, säilitades senise funktsionaalsuse, ent tulemused jõuavad teieni visuaalselt paremini hoomatavana.

FeedbackForesti interaktiivsed juhtpaneelid võimaldavad vaadata reaalajas tulemusi ning analüüsida trende, samuti teha võrdlusi erinevate üksuste vahel. Väljaspool FeedbackForesti platvormi kogutud uuringuandmestikku on võimalik tulemuste raporteerimise eesmärgil (ilma andmekogumisprotsessita) samuti meie süsteemi importida.

FeedbackForest

Juhtpaneelidel esitatud graafikud saab otse veebikeskkonnast ilma igasuguse lisavaevata eksportida Excelisse või PowerPointi esitlusse.

Triinu Ojala

Triinu Ojala

Juhtekspert

+372 626 8548

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.