Kantari veebiseminar räägib emotsioonide jõust digireklaamides
27.02.2023
27.02.2023
Investeeringud reklaamidesse digikanalites on jätkuvalt kasvamas: olgu need videod, sotsiaalmeedia sisu, sisuloojate tehtav või veebimängud. Sestap on oluline, et teeme ka digikanalites reklaame n-ö õigesti. Emotsioonidel on oluline mõju TV-reklaamide puhul, aga kas samad võtted töötavad ka digireklaamides?
Veebiseminaril räägivad Kantari ja Affectiva eksperdid, milliseid avastusi nad on andmete põhjal teinud, ja näitavad ka parimaid praktikaid.
Muu hulgas kuuled
Seminar toimub kahel kellaajal: Eesti aja järgi kl 11 (registreeri siin) ja kl 18 (registreeri siin).
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.