Kantari veebiseminar räägib emotsioonide jõust digireklaamides
27.02.2023
27.02.2023
Investeeringud reklaamidesse digikanalites on jätkuvalt kasvamas: olgu need videod, sotsiaalmeedia sisu, sisuloojate tehtav või veebimängud. Sestap on oluline, et teeme ka digikanalites reklaame n-ö õigesti. Emotsioonidel on oluline mõju TV-reklaamide puhul, aga kas samad võtted töötavad ka digireklaamides?
Veebiseminaril räägivad Kantari ja Affectiva eksperdid, milliseid avastusi nad on andmete põhjal teinud, ja näitavad ka parimaid praktikaid.
Muu hulgas kuuled
Seminar toimub kahel kellaajal: Eesti aja järgi kl 11 (registreeri siin) ja kl 18 (registreeri siin).
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.