Osale veebiseminaril „Maailma väärtuslikemad brändid 2023“
22.05.2023
22.05.2023
Kantari BrandZ andmestik näitab hästi, kuidas on jätkuvalt oluline investeerida turundusse ja brändi tuntuse kasvatamisse. Hiljutised kriisid on meile näidanud, kuidas tugevad brändid kohanevad ja taastuvad teistest kiiremini. Kuidas on maailma juhtivatel brändidel praegusel turbulentsel ajal läinud ja millised tegurid aitavad brändidel kasvada?
Lisaks Kantari ekspertidele on veebiseminarile kutsutud järgmiste brändide esindajad: Coca-Cola, Haier, HDFC Bank, L’Oreal, AIA ja Mondelez.
Seminar jaguneb neljaks teemaplokiks:
Seminar toimub kolmapäeval, 14. juunil Eesti aja järgi kl 11-12 (registreeri siin).
Allikas: Kantar
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.