Osale veebiseminaril „Maailma väärtuslikemad brändid 2023“
22.05.2023
22.05.2023
Kantari BrandZ andmestik näitab hästi, kuidas on jätkuvalt oluline investeerida turundusse ja brändi tuntuse kasvatamisse. Hiljutised kriisid on meile näidanud, kuidas tugevad brändid kohanevad ja taastuvad teistest kiiremini. Kuidas on maailma juhtivatel brändidel praegusel turbulentsel ajal läinud ja millised tegurid aitavad brändidel kasvada?
Lisaks Kantari ekspertidele on veebiseminarile kutsutud järgmiste brändide esindajad: Coca-Cola, Haier, HDFC Bank, L’Oreal, AIA ja Mondelez.
Seminar jaguneb neljaks teemaplokiks:
Seminar toimub kolmapäeval, 14. juunil Eesti aja järgi kl 11-12 (registreeri siin).
Allikas: Kantar
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.