Pakiveoteenuste turu kaardistus

Pakiveoteenuste turg on pidevas laienemises ja muutuses. Pakume Sulle võimalust mõista kliente ja oma teenuste kvaliteeti kõrvalseisja vaatest.​

Uuringuaruandes katame järgmisi teemasid:
– kuidas Eesti elanikud postipakke saavad ja saadavad,
– milliseid pakiautomaatide ja kullerite teenusepakkujaid inimesed spontaanselt ja aidatult tunnevad,
– mis on peamised saamise ja saatmise viisid ning miks on selline eelistus,
– mis on olulisemad kriteeriumid teenusepakkuja valikul,
– milliseid teenusepakkujaid kasutatakse ning keda eelistatakse.​

Lisaks on juures Conversion Model analüüs, mis näitab teenusepakkujate turu- ja brändijõudu ning võimalusi tulevikus klientuuri võita või kaotada.

Pakiveoteenuste turutrende kaardistav veebiuuring toimus mais 2023 ja selles osales 1064 Eesti elanikku vanuses 18–74 eluaastat. Trendiuuring toimub igal kevadel alates 2019. aastast.

2023. aasta uuringus olid kaetud järgmised ettevõtted:

Omniva | Smartpost Itella | DPD (Pickup) | DHL Express | Venipak | UPS | Cleveron/Collect.net

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

 

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.