Alustame “Point” podcasti lisasaatega “Point+”
08.11.2024
08.11.2024
“Sarnaselt senisele podcastile “Point” on “Point+” suunatud turundajatele eesmärgiga aidata neil teha oma valdkonnas paremaid otsuseid,” rääkis saatejuht Alar Pink. “Esimeses saates arutame muu hulgas Ameerika Ühendriikides toimunud presidendivalimiste tulemusi ning nende mõju turundusotsustele,” lisas ta. Fookusteemaks on seekord tarbijate meediakäitumine suurematel turgudel ning seda aitab lahti mõtestada Kantar Media Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikse ookeani ning Aafrika piirkondade tegevdirektor Mesut Sakal (temaga osa vaata alates 21:16).
Saade hakkab juba tuttavasse “Pointi” kanalisse ilmuma neljapäeviti. Jälgi meid Spotifys, Apple Podcastis ja YouTube’is!
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.