Vaata tänavusi parimaid jõulureklaame
17.12.2025
17.12.2025
Kõigepealt soovitakse õnne maiustuste tootjale Cadbury, mille IPA ja Effie auhindadega tunnustatud jõulureklaamide edu jätkub ka sel aastal. “Kampaania tuum on jäänud samaks, kuid meeskond lihvib detaile, et selle tõhusust veelgi parandada. Sel aastal lõimiti meediaplaani ka digireklaamidega kaubikud,“ iseloomustab Lynne Deason Kantarist. Secret Santa (sala-Jõuluvana)jõudis brittide südamesse ja tugevdas Cadbury brändi. Kampaania kaudu saab omale kallitele inimestele Cadbury šokokaadi saata.
Affectivaga koostöös vaadati, millised jõulureklaamid tekitavad enim emotsioone. Selleks kasutati LINK+ näoilmete lugemise meetodit. Need on reklaamid, mis püüavad tähelepanu ja toovad tulemusi. Siin toodi esile Asda, Argose ja Waitrose & Partners reklaamid.
Asda jõulureklaam:
Argose jõulureklaam:
Järgmiseks toodi esile jõulureklaamid, kus bränd paistab selgelt välja ja jääb meelde. Selles kategoorias jõudsid esikolmikusse Coca-Cola, Cadbury ja Argos.
Coca-Cola jõulureklaam:
Kõige kaasavama reklaamina toodi esile Amazoni jõulureklaam. Selles reklaamis on tähelepanu all vanem põlvkond ja neile jõulurõõmu loomine. Selline kaasatus loob emotsionaalse sideme, peegeldab päriselulisi väärtusi ning tugevdab usaldust brändi vastu, märgitakse Kantari ülevaates.
Vaata kõiko tänavusi parimaid jõulureklaame sellest YouTube’i listist.
Allikas: Kantar
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.