Kaie Kass Agcay: maaklerite jaoks on oluline tegeleda persoonibrändiga

01.09.2025

Värskes “Point” taskuhäälingu osas on külas Uus Maa kinnisvarabüroo turundusjuht ja juhatuse liige Kaie Kass Agcay.

Ta ütleb, et kui inimesed hakkavad endale kinnisvarabürood valima, siis kõigepealt valitakse kaubamärki ja seejärel maaklerit. Maaklerite jaoks on oluline tegeleda persoonibrändiga ja nad läbivad ka selleteemalisi koolitusi. „Kui sind ei ole sotsiaalmeedias, siis sind ei ole olemas,” teab ta. Kass Agcay sõnul on uue maaklerina raske saada jalga ukse vahele. “Kui sa oled tagasihoidlik ja ütled, et „ei, poisid, ma üritan kuidagi muud moodi hakkama saada, siis show me (näita mulle)!“ rääkis ta. Lisaks aktiivsusele sotsiaalmeedias leiab maaklerite nöopildiga plakateid kinnisvaraobjektidelt. „Sa müüd usaldust ja tuntust,“ põhjendas ta seda. Juba kinnisvarabüroos endas on suur konkurents ja edukas olemiseks peab pildil püsima: „Kinnisvaramaakleri amet on ikkagi elustiil. Seda ei saa teha nii, et kell kukkus viis, pastakas kukkus käest ja kõik.“

Kaie Kass Agcay töötab Uus Maa kinnisvarabüroos juba 2011. aastast alates. „Ma ei ole selline ühelt asjalt teisele hüppaja,“ ütleb ta enda staaži kohta. Alustades tegi Kass Agcay läbi kõik maaklerite koolitused, et valdkonda tundma õppida. Ta soovis aru saada, kuidas ta saab aidata maakleritel kinnisvara müüa.

Uutel maakleritel on tema sõnul väga oluline õppida senistelt tegijatelt. „Kui sa ei ole nagu svamm ja ei võta vastu kõike seda, mis sulle õpetatakse ja ei ole ahne selle edu järgi, siis sul lihtsalt ei ole pikka pidu. Sa võid tiksuda seal oma mingisuguse miinimumkäibe juures, aga edukaks sa ei saa. See lihtsalt on niimoodi. Meil on tohutult head eeskujud: ma arvan, et enamik Eesti tippmaaklereid on Uus Maas,“ kõneles Kass Agcay.

Turunduses koostööpartnerite valikul peab ta oluliseks seda, et partneril oleks hea renomee. „Neil peab olema hea soovitus ja see isiklik kontakt peab olema hea. Minu jaoks on hästi oluline ka see, kuidas protsessi juhitakse. Et mulle ei hakata mingit käojaani ajama; et ma saan asju tähtajaks, saan tulemusi,“ lausus Kass Agcay. Ta lisas, et tahab tunda, et nende ettevõte ei oleks koostööpartneri jaoks mingi väike klient.

Kuula-vaata lähemalt (Spotify ja Apple Podcasts):

Mullu augustis alustasime Kantar Emori taskuhäälinguga ”Point”. Turundushuvilistele suunatud taskuhäälingu saatejuht on turunduslektor ja Kantar Emori konsultant Alar Pink. Iga osa keskendub ühele turunduseksperdile, kellel on pikaajalisem turundusvaldkonnas töötamise kogemus ning kes on vastustanud või vastutavad praegu organisatsiooni turundustegevuste eest.

Loe ka:
“Point+” võttis luubi alla Tallinna ja selle lähiümbruse uusarenduste turu