Liitu meie igakuise uudiskirjaga
02.04.2024
02.04.2024
– lugeda üleilmsest Kantari uuringust selle kohta, kuidas inimesed eelistavad toodete ja teenuste eest maksta;
– sissevaate Eesti turunduse võtmenäitajate hetkeseisu;
– teada, mida järeldada Aleksei, Tatjana, Andrei ja teiste lõimumisest nende meediakasutuse põhjal;
– ülevaate meie viimaste uuringute tulemustest.
Tahad trendidega kursis olla ja soovid järgmise kuu uudiskirja juba oma e-postkasti saada? Liitu siin.
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.