Liitu meie igakuise uudiskirjaga
02.04.2024
02.04.2024
– lugeda üleilmsest Kantari uuringust selle kohta, kuidas inimesed eelistavad toodete ja teenuste eest maksta;
– sissevaate Eesti turunduse võtmenäitajate hetkeseisu;
– teada, mida järeldada Aleksei, Tatjana, Andrei ja teiste lõimumisest nende meediakasutuse põhjal;
– ülevaate meie viimaste uuringute tulemustest.
Tahad trendidega kursis olla ja soovid järgmise kuu uudiskirja juba oma e-postkasti saada? Liitu siin.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.