Milliseid raadiojaamu kuulati esimesel poolaastal enim?
25.07.2024
25.07.2024
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 13 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 6 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 4 minutit päevas. 39 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile. Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 7 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 27 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 6 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 116 000 | 10,8 |
2 | Raadio Elmar | 82 000 | 7,6 |
3 | Sky Plus | 59 000 | 5,5 |
4 | Star FM | 55 000 | 5,1 |
5 | Retro FM | 51 000 | 4,8 |
6 | Raadio Kuku | 38 000 | 3,6 |
7 | MyHits | 35 000 | 3,2 |
8 | Rock FM | 31 000 | 2,9 |
9 | Raadio 2 | 24 000 | 2,2 |
10 | Relax FM | 18 000 | 1,7 |
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 35 000 | 3,3 |
2 | Sky Radio | 19 000 | 1,8 |
3 | Jumor FM | 17 000 | 1,6 |
4 | Narodnoje Radio | 16 000 | 1,5 |
5 | Super Radio /
Russkoje Radio |
13 000 | 1,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2024–30.06.2024
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Loe ka:
– Muutuvad kuulamisharjumused avavad uusi võimalusi
– Milliseid raadiojaamu kuulati viimasel poolaastal kõige rohkem?
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.