Osale veebiseminaril „Maailma väärtuslikemad brändid 2023“
22.05.2023
22.05.2023
Kantari BrandZ andmestik näitab hästi, kuidas on jätkuvalt oluline investeerida turundusse ja brändi tuntuse kasvatamisse. Hiljutised kriisid on meile näidanud, kuidas tugevad brändid kohanevad ja taastuvad teistest kiiremini. Kuidas on maailma juhtivatel brändidel praegusel turbulentsel ajal läinud ja millised tegurid aitavad brändidel kasvada?
Lisaks Kantari ekspertidele on veebiseminarile kutsutud järgmiste brändide esindajad: Coca-Cola, Haier, HDFC Bank, L’Oreal, AIA ja Mondelez.
Seminar jaguneb neljaks teemaplokiks:
Seminar toimub kolmapäeval, 14. juunil Eesti aja järgi kl 11-12 (registreeri siin).
Allikas: Kantar
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.