Theresa Juhansoo: tervisevaldkonnas on murranguline aeg

14.07.2025

Värskes taskuhäälingu “Point” osas on külas Synlabi erakliendi suuna turundusjuht Theresa Juhansoo. Ta usub, et tervisevaldkonnas on praegu murranguline aeg, mil mõtteviisid on muutumas. Rohkem hakatakse tähelepanu pöörama oma tervise jälgimisele ja ennetusele. „Inimene peab võtma ka ise vastutuse oma elustiili eest,“ rääkis ta.

Synlabi ta läkski edasi arendama eraklienditeenust ehk teenust inimestele, kes tahavad oma tervise eest hoolt kanda ja hädasid ennetada. Ta rääkis, et nende jaoks on oluline sihtrühm ca 45-aastane kõrgema sissetulekuga kõrgharidusega naine, kes suunab kogu oma pere terviseotsuseid.

Üha rohkem tööandjaid on hakanud töötajatele pakkuma tervisekontrolli motivatsioonipaketi osana. „See on väga suur trend ja töövõtjad hindavad seda kõrgelt. See on valdkond, mis kindlasti kasvab,“ näeb Juhansoo.

Juhansoo rõhutab, et otsib alati parimat teenust ning on Synlabis tegutsedes jäänud seitsme aasta jooksul truuks samadele koostööpartneritele nii loov-, meedia- kui ka PR-agentuuri puhul. Selline järjepidevus on tema hinnangul ettevõtte tugevus. „Just nimelt see, et õhukese ettevõttena me ei hoia majasiseselt eksperte endal palgal, vaid nad tulevadki väljastpoolt. Ma ütlen ausalt, et kui ma mõtlen kogu digivaldkonda, siis see muutub niivõrd kiiresti,” selgitas Juhansoo. Tema sõnul ei ole turundajal võimalik end digivaldkonnaga nii detailideni kursis hoida ja siis ongi oluline, et on olemas vastavad eksperdid.

Partneritelt ootab ta n-ö rätsepatööd Synlabi jaoks. ”Mulle on tähtis see, et see partner saab päriselt minu teenusest aru. Ma ei salli silmaotsaski pealiskaudsust. Ta peab tõesti süvitsi saama aru, milles on see teema. Ma tahan operatiivsust ja soovin, et see, milles me oleme kokku leppinud, toimiks,” võtab ta kokku.

Nagu ikka, kuuled ka saatekülalise varasematest kogemustest. Oma esimese tõelise turunduskogemuse sai Juhansoo L’Orealist. „Seda võib nimetada minu karjääri jackpot’iks. Kui sa oled nii noor ja satud maailma ühte suurimasse kosmeetikakontserni tööle, siis see on ikkagi megakogemus. L’Oreal oli koht, kus tõesti noort inimest koolitati, hariti, see kogemus oli ikkagi täiesti unikaalne.“ Pärast L’Oreali töötas ta ravimifirmas.

Saates kuuled ka seda, kuidas turundada roojaproovi ja saada selle eest hunnik turundusauhindu. Samuti saad teada, mis on n-ö sesoonsed tooted-teenused tervisevaldkonnas ning mida ootab Juhansoo Salesforce’i kasutuselevõtust.

Kuula-vaata lähemalt (Spotify ja Apple Podcasts):

Mullu augustis alustasime Kantar Emori taskuhäälinguga ”Point”. Turundushuvilistele suunatud taskuhäälingu saatejuht on turunduslektor ja Kantar Emori konsultant Alar Pink. Iga osa keskendub ühele turunduseksperdile, kellel on pikaajalisem turundusvaldkonnas töötamise kogemus ning kes on vastustanud või vastutavad praegu organisatsiooni turundustegevuste eest.

Loe ka:
Kiiremini arsti juurde pääsemiseks valiks pigem tasulise visiidi iga neljas inimene
Liina Pärlin: suur meediaeelarve ei pruugi alati võrduda mõjuga
Anne-Liis Ostov: riskide võtmisest on hullem tegevusetus