Uuringukool: kuidas mõõta brändi edu?
11.11.2024
11.11.2024
„Meie kogemus ütleb, et kaks näitajat, mille jälgimist kindlasti saab brändi kasvuvankri ette rakendada, on brändi tuntus (just avatud küsimusega hinnatuna ehk spontaanne tuntus) ja brändi tajutud väärtus (brand value, power, mental availability jne),“ lausub Katrin
Koos kooli algusega tulime välja Kantar Emori uuringukooliga, kus jagame põnevaid infoampse uuringumaailmast. Hoia silm peal meie uuringukooli lehel, kuhu koondame kõik episoodid.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.