Valmis meie trendiuuringute kalender 2026. aastaks
04.12.2025
04.12.2025
Pakume esiteks trendiuuringuid, mis lähtuvad laiemast vaatest: millised on Eesti inimeste väärtused, hoiakud, päevarütm, millist meediat nad tarbivad ja kuidas suhestuvad ühiskonnaga. See kõik aitab mõtestada suuremaid trende inimeste ootustes, vajadustes ja tarbimises. Teiseks pakume trendiuuringuid, kus näeme, kuidas inimene kogeb just Sinu valdkonda. Millised on tema hoiakud erinevates kitsamates valdkondades, kuidas ta kogeb puutepunkte erinevate brändidega, mis kasvatab tema lojaalsust jne. Ühendades laiema vaate ja valdkondliku vaate andmed, saad teha otsuseid, mis on ühtaegu nii strateegilised kui ka kliendikesksed.
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.