Osale veebiseminaril, kus räägitakse brändide jaoks oluliste mõõdikute monitoorimisest
27.08.2025
27.08.2025
Kas kardad teha mõõtmisel muudatusi, sest ei taha rikkuda senist trendijoont? Või pelgad hoopis uue uuringupartneri poole pöörduda?
Veebiseminaril räägitakse, kuidas säilitada olulisim, ent muuta küsitlused targemaks, inimlikumaks ja ajakohasemaks. Õpid ära tundma kitsaskohti ning saad praktilisi nippe.
Jutuks tulevad järgmised teemad:
– Kuidas märgata, et mõõdikute monitoorimine vajaks uuendust?
– Millised on selles vallas levinuimad probleemid ja kuidas neid lahendada?
– Kuidas tuvastada kitsaskohad oma praeguse küsitluse disainis? Kuidas neid lahendada nutika ning vastajakeskse lähenemisega, mis arvestab, kuidas inimesed täna tegelikult vastavad?
Inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägib Steve Wigmore Kantarist. Seminar toimub neljapäeval, 18. septembril Eesti aja järgi kl 18.00-18.45 (registreeri siin).
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.