Kinnisvaraarendajate tuntus ja seire

Mis on kodu osta plaanivate inimeste vajadused ja soovid, millised on uusarenduste koduomanike senine kasutuskogemus ning kuivõrd tuntud ja hinnatud on kinnisvaraarendajate brändid, oleme uurinud juba 2017. aastast. See uuring aitab arendajatel paremini mõista klientide vajadusi ja eelistusi Tallinna ning selle lähiümbruse kinnisvaraturul.

Uuringul on kaks sihtrühma: Tallinna või selle lähiümbruse uusarendustesse kodu osta kavatsevad 25-65-aastased Eesti elanikud ning samas piirkonnas hiljutise koduostu kogemusega inimesed.

Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– uue kodu ostjate soovid ning kriteeriumid, mille alusel ostuotsus tehakse,
– piirkonna eelistused,
– korteri ostu motiivid ja ootused kinnisvara hindade osas,
– kliendikogemus nende puhul, kes hiljuti ostsid kodu uusarenduses,
– arendajate tuntus ja maine.

Septembris ja oktoobris 2025 veebi teel läbi viidud uuringus osales 411 inimest.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Uue kodu valikul peetakse tähtsaimaks hinda ja madalaid püsikulusid; aina enam jäetakse üks tuba kodukontoriks
Uue kodu valikul muutuvad järjest olulisemaks mugav ühistranspordiühendus ja vähene müratase

Katariina Mäll

Katariina Mäll

Uuringuekspert

+372 626 8550

Katrin Männaste

Uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.