Eesti tarbimislaenutoodete ja -pakkujate uuring

Millised on Eesti elanike hoiakud tarbimislaenude suhtes? Kui paljud on tarbimislaene võtnud? Milline on Eestis tegutsevate teenusepakkujate tuntus, kasutatavus ja kuvand? See kõik selgub meie vörskes trendiuuringus.

Viime uuringut löbi alates 2024. aastast. Andmekorje toimub novembris-detsembris ja uuringu aruande saab kötte jaanuaris.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

 

Kaisa Esko

Kaisa Esko

Uuringuekspert

+372 626 8542

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.