transactionTRI*M
Väärtuslike kliendihetkede loomine
Kuidas te teete kindlaks ja seate tähtsusjärjestusse positiivseid ja jätkusuutlikke emotsioone loovad kliendihetked?
transactionTRI*M kaardistab kõik klienditeekonna elemendid ja tabab klientide emotsionaalsed reageeringud kriitilistel suhtlushetkedel. Te saate sisendi muutuste juhtimiseks ja efektiivsuse suurendamiseks.
transactionTRI*M annab vastused küsimustele:
- Millised klienditeekonna momendid pakuvad kõige rohkem võimalusi?
 - Kuidas parandada oma klientide kogemusi suurendamaks investeeringutasuvust?
 - Kuidas luua oma klientidega tugevamaid emotsionaalseid seoseid pälvimaks nende usaldust ja lojaalsust?
 - Kuidas saaksin kiiresti reageerida klienditagasisidele, enne kui see kahjustab kliendisuhteid?
 
transactionTRI*M kasud:
- Toetub käitumisökonoomikale ja aitab mõista, kuidas emotsioonid loovad meeldejäävaid kogemusi ja lojaalsust.
 - Kasutab lühikesi lihtsaid küsimustikke, mida saab sujuvalt liita olemasolevate kliendikogemuse juhtimise süsteemidega.
 - Seob vastused suhtlushetkega, saate reageerida operatiivselt, nt asukoha- ja mobiilipõhiste uuringute toel.