Osale veebiseminaril “GrowthFinder: Winning in the moments that matter”
21.01.2025
21.01.2025
Elu on hetkede jada. Just nende hetkede jooksul valitakse brändid, mida kasutada, ning kasvatatakse lojaalsust. Püsiva ja pikaajalise nõudluse tagamiseks peab sinu bränd neil hetkedel mängima tähendusrikast rolli. Kuidas tuvastada oma tootekategooria jaoks olulisi hetki? Seminaril saad praktilisi näpunäiteid, kuidas nendes hetkedes efektiivselt tegutseda.
Seminar toimub kolmapäeval, 19. veebruaril Eesti aja järgi kl 10-11. Registreeri ja saa lähemat infot siin.
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.