Vikerraadio, Elmar, Sky Plus – kuulatuimad raadiojaamad viimasel poolaastal
31.01.2025
31.01.2025
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 1 tund ja 59 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 20 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 8 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 4 minutit päevas. 52 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 9 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 26 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 6 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 112 000 | 10,4 |
2 | Raadio Elmar | 78 000 | 7,3 |
3 | Sky Plus | 59 000 | 5,5 |
4 | Star FM | 54 000 | 5,0 |
5 | Retro FM | 47 000 | 4,4 |
6 | MyHits | 35 000 | 3,3 |
7 | Raadio Kuku | 33 000 | 3,1 |
8 | Rock FM | 33 000 | 3,0 |
9 | Raadio 4 | 32 000 | 3,0 |
10 | Raadio 2 | 24 000 | 2,2 |
11 | Sky Raadio | 23 000 | 2,2 |
12 | Relax FM | 15 000 | 1,4 |
13 | Russkoje Super Radio | 15 000 | 1,4 |
14 | Power Hit Radio | 14 000 | 1,3 |
15 | Jumor FM | 12 000 | 1,1 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.07.2024–31.12.2024
Allikas: Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise uuring
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.