Viimasel poolaastal kuulati enim Vikerraadiot, Elmarit ja Sky Plusi
21.04.2025
21.04.2025
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 1 tund ja 56 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 21 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 7 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 4 minutit päevas. 45 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 6 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 21 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 6 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 111 000 | 10,3 |
2 | Raadio Elmar | 77 000 | 7,2 |
3 | Sky Plus | 53 000 | 4,9 |
4 | Star FM | 52 000 | 4,8 |
5 | Retro FM | 44 000 | 4,1 |
6 | Raadio Kuku | 37 000 | 3,5 |
7 | MyHits | 35 000 | 3,2 |
8 | Raadio 4 | 34 000 | 3,2 |
9 | Rock FM | 31 000 | 2,9 |
10 | Raadio 2 | 25 000 | 2,3 |
11 | Sky Raadio | 23 000 | 2,1 |
12 | Relax FM | 16 000 | 1,5 |
13 | Super Radio | 15 000 | 1,4 |
14 | Power Hit Radio | 12 000 | 1,1 |
15 | Klassikaraadio | 9 000 | 0,8 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2024–31.03.2025
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.