Osale veebiseminaril tähelepanu saavutamisest reklaamis
15.02.2024
15.02.2024
Oluline on mõista ka tähelepanu sügavust ning mõõta emotsionaalset kaasatust: aktiivset tähelepanu. Kantari veebiseminaril räägitakse, kuidas tähelepanu mõõta ning jagatakse näiteid, kus on kasutatud ka Emotion AI analüüsi.
Veebiseminaril käsitletavad teemad:
– miks on tähelepanu reklaamis oluline;
– kuidas tähelepanu mõõta;
– tähelepanu erinevatel platvormidel;
– kuidas suurendada reklaami edukust läbi sügavama tähelepanu ja emotsionaalse kaasatuse.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Ecem Erdem ja Duncan Southgate Kantarist ning Graham Page Affectivast. Seminar toimub kolmapäeval, 28. veebruaril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).
Loe ka:
– Turundustrendid 2024
– Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.