Kindlustusbrändide trendiuuring

Milliseid kindlustustooteid Eesti elanikud kasutavad ning milliseid kindlustusettevõtteid teatakse enim? Kantar Emor viis 2025. aastal teist korda läbi kindlustusbrändide trendiuuringu, mis on kindlustusettevõtetele toeks turundus- ja kommunikatsiooniotsuste tegemisel.

Tänavu mõõdetakse 18 kindlustusettevõtet ja 16 kindlustustoodet.

Uuring katab järgmisi teemasid:
– kindlustustoodete kasutus,
– kokkupuude kindlustusettevõtetega,
– kindlustusseltside tuntus,
– kindlustusseltside kuvand;
– kriteeriumid kindlustusbrändide valikul;
– hoiakud kindlustamise suhtes.

Kantar Emor viis viimase uuringu läbi veebis juulis 2025, sihtgrupp oli 18+ vanuses Eesti elanikud.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Kindlustustoodetest kaalutakse enim elu- ja reisikindlustuse soetamist

Katariina Mäll

Katariina Mäll

Uuringuekspert

+372 626 8550

Katrin Männaste

Uuringuekspert, Kantar Emor

Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.