Kindlustusbrändide trendiuuring

Milliseid kindlustustooteid Eesti elanikud kasutavad ning milliseid kindlustusettevõtteid teatakse enim? Kantar Emor viib 2025. aastal teist korda läbi kindlustusbrändide trendiuuringu, mis on kindlustusettevõtetele toeks turundus- ja kommunikatsiooniotsuste tegemisel.

Tänavu mõõdetakse 18 kindlustusettevõtet ja 16 kindlustustoodet.

Uuring katab järgmisi teemasid:
– kindlustustoodete kasutus,
– kokkupuude kindlustusettevõtetega,
– kindlustusbrändide seostamine kindlustustoodetega,
– kindlustusseltside tuntus,
– kindlustusseltside kuvand;
– kriteeriumid kindlustusbrändide valikul.

Kantar Emor viib uuringu läbi veebis maikuus 2025, sihtgrupp on 18+ vanuses Eesti elanikud.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Kindlustustoodetest kaalutakse enim elu- ja reisikindlustuse soetamist

Katariina Mäll

Katariina Mäll

Uuringuspetsialist

+372 626 8550

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.